Розвивальна гра Прятки з вовком від Granna, рекомендація Паївської
Розвивальна гра Прятки з вовком від Granna, рекомендація Паївської
1 251,20 ₴
Мін. сума замовлення 400 ₴
В наявності
Доставка
Детальніше про доставку
Оплата
Характеристики
Код товару
778205748
Виробник
Granna
Опис
Бестселер для дітей від 3 до 4 років Привиди з вовком Вік: 3+ Виробник: Granna (Польща), інструкція російською є в інтернеті Текст у грі: немає, полінезалежна Кількість гравців: 2-4 Час гри: 10 хв Розміри коробки: 26 х 26 х 8 см Ключові особливості гри Прятки з вовком: • Допомагає розпізнавати форми та кольори. • Розвиває дрібну моторику. • Знайомить з урахуванням. • Вчить мислити логічно. Лісові звірі грали на галявині та навіть не помітили, як початок темніти. Тепер вони мають повернутися у свої будинки. Вони намагаються прокрастися непомітно, щоб не розбудити злого вовка, який залишився біля стежки. Допоможіть їм безпечно дістатися до місця призначення. Гра «Прятки з вовком» — настільна гра для 2-4 гравців віком від 3 років і старше, тривалість гри приблизно 15 хвилин. Гра спонукає до тактичних рішень, вчить розпізнавати форми, розвиває дрібну моторику, діти вчаться рахувати до 3. Технічно ми рухаємося по ходу полів і намагаємося удачу в кидках кубиків, тому керованим ризиком, пам'ятаємо про те, що інші учасники Перегони також може вдарити очима на стіні, і вовк нас побачить. Це пропонування із серії «Граю без пластику», тому жодних авоськ і пластикових накладок. Усередині паковання ви знайдете дошку, 12 тварин, розділених на 4 набори по 3 пешки в кожному (ящірка, зайчик, їжачок), 12 картонних підставок (додатково 4 запасні), 4 елементи шляху (укриття — кущі, дула, висока трава), вовк у шапці, гральні кістки (пара одинарних і подвійних точок, одинарна 3, вольчі очі), інструкція. Компоненти масивні, великі, штори стирчать вертикально та не падають, хоча цікаво, скільки протримається картон, тому що стіни втягуються в отвори землі з невеликим зусиллям (з опором). Порядок їх появи визначається самим гравцем, тому місцевість на дошці буде різною для кожного боку. Ми в 9 кроках від мети покинути дошку, тобто втекти від прозорого ока вовка, який виглядає з-під капелюха, коли випадають очі на боці куба. Ціла купа може сховатися в будь-якому полі, місця вистачить усім, але не кожна форма пропонує нам притулок. Кожна тварина сховається за чудовим дулом, інші укриття будуть безпечні тільки для героя з ідеально підібраною формою (ящірка ховається в низькій, але широкій траві, їжак і зайчик за кущами за формою тіла). Яка тварина буде переміщена в хід, вирішувати гравцеві, результат кидка треба витратити на дію тільки одного з них. Коли вовк прокинеться, підійдемо капелюх, вимовляємо девіз гри та переміщуємо виставлених персонажів на самий початок шляху. Перемагає той, хто першим виявиться усією командою поза ігровою дошкою, за спиною хижака.
Дивіться також
Покупцям
Умови повернення та обмінуУмови гарантії