Розвивальна гра Прятки з вовком від Granna, рекомендація Паївської

Розвивальна гра Прятки з вовком від Granna, рекомендація Паївської

Розвивальна гра Прятки з вовком від Granna, рекомендація Паївської від компанії Artiv - Інтернет-магазин - фото 1
1 251,20 ₴
Мін. сума замовлення 400 ₴
В наявності

Доставка

Детальніше про доставку

Оплата

Характеристики

Код товару
778205748
Виробник
Granna

Опис

Бестселер для дітей від 3 до 4 років Привиди з вовком Вік: 3+ Виробник: Granna (Польща), інструкція російською є в інтернеті Текст у грі: немає, полінезалежна Кількість гравців: 2-4 Час гри: 10 хв Розміри коробки: 26 х 26 х 8 см Ключові особливості гри Прятки з вовком: • Допомагає розпізнавати форми та кольори. • Розвиває дрібну моторику. • Знайомить з урахуванням. • Вчить мислити логічно. Лісові звірі грали на галявині та навіть не помітили, як початок темніти. Тепер вони мають повернутися у свої будинки. Вони намагаються прокрастися непомітно, щоб не розбудити злого вовка, який залишився біля стежки. Допоможіть їм безпечно дістатися до місця призначення. Гра «Прятки з вовком» — настільна гра для 2-4 гравців віком від 3 років і старше, тривалість гри приблизно 15 хвилин. Гра спонукає до тактичних рішень, вчить розпізнавати форми, розвиває дрібну моторику, діти вчаться рахувати до 3. Технічно ми рухаємося по ходу полів і намагаємося удачу в кидках кубиків, тому керованим ризиком, пам'ятаємо про те, що інші учасники Перегони також може вдарити очима на стіні, і вовк нас побачить. Це пропонування із серії «Граю без пластику», тому жодних авоськ і пластикових накладок. Усередині паковання ви знайдете дошку, 12 тварин, розділених на 4 набори по 3 пешки в кожному (ящірка, зайчик, їжачок), 12 картонних підставок (додатково 4 запасні), 4 елементи шляху (укриття — кущі, дула, висока трава), вовк у шапці, гральні кістки (пара одинарних і подвійних точок, одинарна 3, вольчі очі), інструкція. Компоненти масивні, великі, штори стирчать вертикально та не падають, хоча цікаво, скільки протримається картон, тому що стіни втягуються в отвори землі з невеликим зусиллям (з опором). Порядок їх появи визначається самим гравцем, тому місцевість на дошці буде різною для кожного боку. Ми в 9 кроках від мети покинути дошку, тобто втекти від прозорого ока вовка, який виглядає з-під капелюха, коли випадають очі на боці куба. Ціла купа може сховатися в будь-якому полі, місця вистачить усім, але не кожна форма пропонує нам притулок. Кожна тварина сховається за чудовим дулом, інші укриття будуть безпечні тільки для героя з ідеально підібраною формою (ящірка ховається в низькій, але широкій траві, їжак і зайчик за кущами за формою тіла). Яка тварина буде переміщена в хід, вирішувати гравцеві, результат кидка треба витратити на дію тільки одного з них. Коли вовк прокинеться, підійдемо капелюх, вимовляємо девіз гри та переміщуємо виставлених персонажів на самий початок шляху. Перемагає той, хто першим виявиться усією командою поза ігровою дошкою, за спиною хижака.