Гра Cortex Harry Potter, Кортекс Гаррі Поттер моваонезалежна

Гра Cortex Harry Potter, Кортекс Гаррі Поттер моваонезалежна

Гра Cortex Harry Potter, Кортекс Гаррі Поттер моваонезалежна від компанії Artiv - Інтернет-магазин - фото 1
1 186,10 ₴
Мін. сума замовлення 400 ₴
В наявності

Доставка

Детальніше про доставку

Оплата

Характеристики

Код товару
775008409

Опис

Видавництво: Rebel (Польща) Текст у грі: Немає, мовонезалежна Час партії: 15 - 30 хвилин гравців: 2 - 6 Вік: 8+ Кортекс Гаррі Поттер Хто найрозумніший чарівник? Тренуйте свій розум і спробуйте свої сили в грі, яка розвиватиме різні функції вашого мозку. Пройдіть 8 різних тестів, щоб перевірити мислення, пам'ять і швидкість. Приготуйтеся до завдань, що вимагають просторового мислення, пам'яті, аналізу, логіки та навіть... розпізнавання форм тільки на дотик! Cortex Harry Potter — справжній подарунок для маленьких і великих чарівників, які хочуть спробувати свої сили у виконанні головоломок. Кожен раунд на столі з'являється картка із завданням. Той, хто вирішить їх першим, має прикрити його рукою й вимовити відповідь уголос. Серед випробувань на вас чекає перегони за золотим снітчем, дуель за заклинаннями або пошук секретних проходів на мапі Мародерів! Про що це все? наймолодший гравець перевертає верхню карту стопки, кладячи її так, щоб усі могли прочитати її вміст. Коли один із гравців вирішує, що може виконати завдання, він одразу ж закриває картку рукою і кричить відповідь! Коли він прибирає руку, ви перевіряєте, чи був він прав, і якщо так, то він кладе перед собою цю карту (лицевою стороною вниз). Якщо гравець збирає 2 карти з однаковою сорочкою, він обмиває їх на одну з 4 частин пазла. Якщо він неправильно, ви замішуєте карту назад у стос і починаєте наступний раунд. Гравець, який щойно допустив помилку, не може відповідати за наступний хід! Вісім різновидів тематичних кведів! Секретні проходи. Дотримуйтеся за Гаррі від дверей до дверей і вкажіть на предмет, до якого він добереться наприкінці. Перегони за Золотим снітчем. Подивіться на 3 пари гравців і вирішите, хто з чарівників переможе. Унікальний патронус. Переверніть картку та скажіть, який Патронс з'явився тільки один раз. Чарівний хаос. Виберіть колір найпоширенішого світіння. Дуель заклинань. Здійсніть заклинання, використовуючи вказівний палець відповідної руки (підказка — колір світіння на мапі). Вдома Гоґвортсу. Встановіть емблему одного з будинків, яка не відповідає іншим. Магічний круг. Запам'ятайте символи на зворотному боці картки, а потім скажіть, який із них був доданий або вичий на іншому боці. Виклик. Це особливе завдання! Гравець має заплющити очі та покладатися виключно на дотик, щоб розпізнати текстуру однієї зі спеціальних карток.